пятница, 10 февраля 2017 г.

Модуль 5. Рефлексія

В цьому модулі, я краще ознайомилася з авторським правом, використовуючи інтернет-ресурси, раніше, використовуючи інтернет-ресурси, я не надавала цьому такого значення. 
Визначила варіанти використання інтернет-ресурсів для виконання свого проекту.
Попрацювала над планом проекту, внесла зміни до ключового питання.
Створили Wiki-сторінку для нашого навчального проекту, навчилися загружати малюнки.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
  • Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів? 
  •  Яким чином я можу забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів? 
  • Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень.
  • Майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті.




Комментариев нет:

Отправить комментарий